Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Porządek za sprawą pasteli;)

Kochani,
Od kiedy w naszym domu pojawił się maluszek, sporo się zmieniło:) Ale nie będę o tym pisać, chciałabym zahaczyć o wątek dekoracyjny. W kuchni, na blacie zrobił się jeden wielki bałagan przez akcesoria malucha. Mleko, herbatki, butelki, miarki itp. Miałam wrażenie, że jest to w całej kuchni, a moje królestwo zyskało miano żłobkowej stołówki. Chciałam to wszystko poukładać, pochować, jednak wszystko jest w sumie potrzebne na bieżąco i pod ręką.

 Na szczęście z pomocą przyszła mała wena, dzięki której zdobyłam urocze pastelowe puszki metalowe, które pomieściły te "jedzeniowe akcesoria" a przy okazji pięknie się prezentują i  znajdują się pod ręką:)
Nawiązują do mojej pastelowej półki:)
Oceńcie sami...;)

 


Są "wygodne," mają urocze motywy : oprócz różyczek jeszcze poziomki:) Dzięki nim pozbyłam się irytacji na widok mojej kuchni:) Małe, a cieszy:)

 Myślę, że każda z Was wykorzystałaby takie puszki na coś innego;) Ale właśnie w tym tkwi ich piękno-  są uniwersalne : na ciasteczka,słodkości, kawę, herbatę, nitki, szpilki, szpargały i wymieniać można tak w nieskończoność.............:) 


Ściskam Was ;*

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

42 komentarze:

  1. Masz zdolność do wyszukiwania cudnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe, może też skorzystam z twojego patentu puszek na akcesoria niemowlęce bo coraz więcej ich się pojawia z każdym dniem w kuchni, tak jak piszesz: herbatki, mleko a do tego smoczki, butelki, itp. Gdzie je zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdradź proszę gdzie Ty te cudne puszki kupiłaś!!!!! Piękna są, mąż mnie zabije ale muszę je mieć:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://theoldhouse.pl/
      Na żywo są jeszcze bardziej śliczne, mimo iż cena nie jest mała niestety. Ale warto:)

      Usuń
    2. Dziekuję. Niestety tak to już jest, że jak coś ładne to kosztowac musi:)

      Usuń
  4. Rewelacyjne pastelki:) A osłonka ażurowa na doniczkę wręcz czarująca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osłonka na doniczkę Małgosiu to świecznik z IKEI, włożyłam do niego szklankę i mam wazonik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszki fantastyczne - bardzo lubię ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten sam problem. Szukałam czegoś w podobnym stylu, ale niestety nie znalazła ;( ale będę szukać dalej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pastele zawsze i wszędzie:-) No a najważniejsze, że mozna schować coś niekoniecznie ładnego do środeczka i cieszyc oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Puszki bardzo ładne, ale jak na puszki to naprawdę strasznie drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Kasiu, na szczęście czasami udaje się trafić na coś takiego jak promocje;):):):)

      Usuń
  10. Sliczne :-D Pozdrawiam cieputko

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tu u Ciebie :-) Kolorowo i radośnie . Przytulnie . Dodaję sobie Ciebie do obserwowanych , bo muszę wiedziec ,co nowego :-)) Buzki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi udało się uniknąć "żłobkowego" bałaganu. Ale tylko dlatego, że Młody konsumował jedynie cyca ;) A smoczkami gardził po całej linii :D Tylko od wielkiego dzwonu laktator wyjeżdżał na scenę. Oj proste to były czasy, a teraz to: "dzisiaj chcę grilla", "dzisiaj rybkę i frytki", "dzisiaj makaron ale bez sosiku, samo mięsko". Ty zatęsknisz za tym bałaganem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) Teraz mi się to wydaje takie odległe i niewiarygodne. Ale pewnie czas szybko leci...;)

      Usuń
    2. Oj niestety. Nawet nie zauważysz kiedy. Od drogi na porodówkę do dnia dzisiejszego czas mi po prostu gna i pędzi.

      Usuń
  13. Przepięknie i kolorowo u Ciebie :)
    Puszeczki są przesłodkie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie to wygląda:) i super pomysł-cała Ty jak zwykle na wszystko znajdziesz pomysł, który na dodatek cieszy oko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Daria napisała "Masz zdolność do wyszukiwania cudnych rzeczy :)"
    a ja dodałabym jeszcze: i wprawiania mnie w okropną zazdrość :)
    Wyczarowałaś sobie cudownie klimatyczny dom.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i faktycznie uniwerslane.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  17. witam puszki śliczne, cena faktycznie powala,a ten piękny materiał w kwiatki na ktorych stoją te cudeńka co to i gdzi ekupiony jeśli mozna wiedzieć? ;))pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu pozdrawiam cieplutko..jak zwykle słodko i Twojo..tak uroczo.Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Tu u Ciebie ładnie. Wpadłam na chwilkę z kubkiem kawy, gorącej, a tu taaaak ładnie:-) No i kawę już wypiłam a ciągle klikam i klikam, patrzę i czytam :-) Ciepło i przytulnie, pomysłowo, pogodnie:-) Będę często pukała z kawą do Twoich zaczarowanych kątów:-)
    Dziękuję za miłe słowa na moich strzępkowo-okruchowych stronach. A teraz stanę sobie w ogonku po Twoje słodycze:-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę urocze! Bardzo lubię motyw drobnych kwiatuszków:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem za wszelkiego rodzajau puszkami czy słoikami. Także to u siebie przerobiłam. Jakiś czas były puszki a teraz mam słoiki z kaszką i mlekiem (mój synek ma prawie 2 latka)
    Puszki śliczne i zdecydowanie lepiej wyglądają na Twoich zdjęciach niż tych sklepowych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrowienia serdeczne z Dobrych Czasów.Zapraszam w odwiedzinki,ja u Ciebie zostanę na dłużej.Pięknie tu-kolorowo i bardzo wiosennie,Twoje prace są po prostu cudowne.Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  23. puszki rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne te puszki. U nas jest to samo. Też butelki, szczoteczki, miareczki...itd., itp. ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne puszki,kolor i wzór - taki jak lubię... żeby jeszcze u mnie w domu, było więcej miejsca na takie cudeńka ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. dobry pomysł! sama się zastanawiałam co zrobić z rzeczami synka typu mleko.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolorki i wzorki:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne są te puszki :)
    Dziecka nie mam ale domyślam się ile rzeczy takie maleństwo potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne puszki, te kolory i wzory są takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Kochana
    Sezon wyróżnień trwa więc i ja zapraszam do mnie po wyróżnienie dla Twojego bloga :)
    Ściskam Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjne sa te Twoje puszeczki!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne puszki, lubię pastele ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie puszki to aż grzech ukrywać w szafkach :P

    OdpowiedzUsuń