Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic, scandi, retro a także o pasji tworzenia i zmian...

U mnie w salonie na kawce;)

Dzień dobry,
Dzisiaj tak króciutko,
chciałam Was zaprosić do mojego salonu...na małą czarną:)

Kredens i ława są pomalowane na biało i przetarte;)
W każdym pomieszczeniu mam też elementy złotego. W salonie akurat zdecydowałam się na tapetę.
Łącze białe kolory, brązy i coś delikatnie złotego.




Zamiast mebli, wybrałam regipsy -taką formę regału na książki. Minimalistyczne rozwiązanie.


Na oknach mam dużo storczyków, uwielbiam je;) 

Udanego weekendu:*

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

24 komentarze:

  1. Masz drewniane podłogi? Zazdroszczę okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie!!! I zgadzam się z Kasią, co do podłóg - pozazdrościć:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. taka drewniana podłoga pięknie by się prezentowała przemalowana na biało;) i mam takie same osłonki na doniczki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. podłoga z drewna i witryna biała po prostu cudne :)))) kawa smakuje wyśmienicie w takim salonie :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny salon!!!
    Stolik do kawy to istne cudo, ale skąd wzięłaś to piękne lustro????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      http://allegro.pl/lustro-landhaus-z-okiennicami-biale-shabby-chic-i3157840554.html
      http://allegro.pl/lustro-landhaus-z-okiennicami-biale-shabby-chic-i3157840554.html

      Kupuj kochana:)

      Usuń
  6. jak przytulnie! stolik, kredens, podłoga, kwiatuszki, wszystko mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie u Ciebie :-D :-D :-D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, tak przytulnie. Jestem zakochana w białych meblach :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką przyjemnością ogłaszam, że nominowałam Cię do Liebster Blog!
    http://strong-mamong.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html
    zapraszam do zabawy i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ach cudeńko a ten kredens rewelacyjny jest ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za komplementy, nie sądziłam, że się spodoba;) Mój aparat niestety nie ujął go w pełnej okazałości:) Jak któraś z Was wystawi LUSTRZANKĘ na Candy - wezmę udział na pewno:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :) bardzo fajne poloczenie z jednej strony bogaty kredens z drugiej minimalistycznie-swietne rozwiazanie.
    Bardzo przytulny masz salon.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. O podłodze już nic nie napiszę, bo wiadomo że piękna :)
    Bardzo spodobało mi się połączenie złota i różowych akcentów.
    Świetny klimat a pierwsze zdjęcie czarujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie u Ciebie ;-) Kredens jest piękny.
    Pozdrawiam cieplutko i wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stolik bardzo mi się podoba, choć mam salon w nieco innym klimacie to idealnie by mi tak pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kredens - marzenie.... Dzisiaj moje kolejne marzenie się rozwiało - podłoga drewniana, więc będę zaglądała popatrzeć na Twoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Salon bardzo elegancki, urządzony ze smakiem, a w twojej podłodze drewnianej jestem po prostu zakochana....

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kredens a storczyki uwielbiam, mało wymagające kwiaty a kwitną praktycznie bez przerwy.
    Piękny blog prowadzisz, wprowadzasz słońce kolorami, detalami.
    Ściskam ciepło. Izabela :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój salon - drewniani podłoga rewelacyjna, brązowa kanapa wymarzona (choć ja akurat chcę kupić inną, ale kolor masz idealny), i to lustro - bajka! :)

    OdpowiedzUsuń