Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

U mnie w salonie na kawce;)

Dzień dobry,
Dzisiaj tak króciutko,
chciałam Was zaprosić do mojego salonu...na małą czarną:)

Kredens i ława są pomalowane na biało i przetarte;)
W każdym pomieszczeniu mam też elementy złotego. W salonie akurat zdecydowałam się na tapetę.
Łącze białe kolory, brązy i coś delikatnie złotego.




Zamiast mebli, wybrałam regipsy -taką formę regału na książki. Minimalistyczne rozwiązanie.


Na oknach mam dużo storczyków, uwielbiam je;) 

Udanego weekendu:*

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

29 komentarze:

  1. Masz drewniane podłogi? Zazdroszczę okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie!!! I zgadzam się z Kasią, co do podłóg - pozazdrościć:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. taka drewniana podłoga pięknie by się prezentowała przemalowana na biało;) i mam takie same osłonki na doniczki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kuś z tym malowaniem, bo mnie mąż pogoni:)

      Usuń
  4. podłoga z drewna i witryna biała po prostu cudne :)))) kawa smakuje wyśmienicie w takim salonie :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny salon!!!
    Stolik do kawy to istne cudo, ale skąd wzięłaś to piękne lustro????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      http://allegro.pl/lustro-landhaus-z-okiennicami-biale-shabby-chic-i3157840554.html
      http://allegro.pl/lustro-landhaus-z-okiennicami-biale-shabby-chic-i3157840554.html

      Kupuj kochana:)

      Usuń
  6. jak przytulnie! stolik, kredens, podłoga, kwiatuszki, wszystko mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie u Ciebie :-D :-D :-D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, tak przytulnie. Jestem zakochana w białych meblach :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką przyjemnością ogłaszam, że nominowałam Cię do Liebster Blog!
    http://strong-mamong.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html
    zapraszam do zabawy i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ach cudeńko a ten kredens rewelacyjny jest ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za komplementy, nie sądziłam, że się spodoba;) Mój aparat niestety nie ujął go w pełnej okazałości:) Jak któraś z Was wystawi LUSTRZANKĘ na Candy - wezmę udział na pewno:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :) bardzo fajne poloczenie z jednej strony bogaty kredens z drugiej minimalistycznie-swietne rozwiazanie.
    Bardzo przytulny masz salon.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. O podłodze już nic nie napiszę, bo wiadomo że piękna :)
    Bardzo spodobało mi się połączenie złota i różowych akcentów.
    Świetny klimat a pierwsze zdjęcie czarujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie u Ciebie ;-) Kredens jest piękny.
    Pozdrawiam cieplutko i wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stolik bardzo mi się podoba, choć mam salon w nieco innym klimacie to idealnie by mi tak pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kredens - marzenie.... Dzisiaj moje kolejne marzenie się rozwiało - podłoga drewniana, więc będę zaglądała popatrzeć na Twoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Salon bardzo elegancki, urządzony ze smakiem, a w twojej podłodze drewnianej jestem po prostu zakochana....

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kredens a storczyki uwielbiam, mało wymagające kwiaty a kwitną praktycznie bez przerwy.
    Piękny blog prowadzisz, wprowadzasz słońce kolorami, detalami.
    Ściskam ciepło. Izabela :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój salon - drewniani podłoga rewelacyjna, brązowa kanapa wymarzona (choć ja akurat chcę kupić inną, ale kolor masz idealny), i to lustro - bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń