Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Niespodzianka -prawdziwie wiosenne CANDY:)



Mam niespodziankę dla miłych gości mojego bloga



W myśl wspaniałego cytatu „ Dawanie samo w sobie jest doskonałą radością” /Erich Fromm/ i w  związku z tym, że lubię rozpieszczać ludzi....:) ogłaszam  CANDY - takie z prawdziwego zdarzenia :) !!!

Przygotowałam dla WAS coś szczególnego… wiosennego, delikatnego, retro, białego… 
Jestem pewna, że wpadnie Wam w oko. 
Zestaw cukiernicy i mlecznika jest śliczny
Komplet zdobiony nadrukiem z motywem ptaszka, dodatkowo figurka ptaszka na przykrywce cukiernicy oraz rączce mlecznika.


ZAPRASZAM DO ZABAWY  

Wystarczy:
  • zostawić komentarz pod tym potem,
  •  (osoby anonimowe proszę o pozostawienie adresu e-mail w komentarzu)
  •  dołączyć do listy obserwujących mojego bloga ( jeśli jeszcze Cię tam nie ma, będzie mi miło;))
  • umieścić na pasku bocznym swojego bloga  podlinkowanego banera  do candy  (zdjęcie z napisem Candy w Uwielbiam czarowac w domu "- do pierwszego dnia wiosny 21.03) – to info dla tych co mają bloga ;) i z podpisem CANDY W UWIELBIAM CZAROWAC -21.03
    Ci co nie mają bloga, mogą udostępnić zdjęcie z info na facebooku lub innym portalu społ.)
  • Z pośród osób biorących udział wylosuję zwycięzce !!! 


Chciałam podziękować za każde odwiedziny i każde słowo zostawione u mnie - a hiacynty, które mi wreszcie rozkwitły są z podziękowaniami dla Was ;)


 

 


-

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

89 komentarze:

  1. No to chyba będę pierwsza :) Cuda rozdajesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz kochana jak pielęgnujesz tego krokusa bo jeszcze niedawno miałam takiego samego a teraz mi padł :(
    SUPER WYGRANA ! Komentarzyk zostawiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety one tak mają, że po jakimś czasie padają:( Mi wytrzymują ok.3 tyg. Wsadzam między nimi patyczek i przywiązuje nitką, żeby dłużej stały. Regularnie podlewam, aby podłoże było wilgotne, nie mokre. A potem jak padną, zanoszę do chłodnego pomieszczenia - cebulki wykorzystuję, żeby posadzić w ogrodzie - także staram się nic nie marnować;)

      Usuń
  3. Jestem, jestem i oczywiście się zapisuję na te cudeńka:)
    Hiacynt obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pierwszy raz u Ciebie - bardzo mi się podoba!!!!
    A skoro juz trafiłam na candy to oczywiście ustawiam się w kolejce po te piękne prezenty! Zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D cudny blog...
    Masz wiele inspirujących pomysłów...:D Pozdrawiam Izabella.D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, z takimi nagrodami wyskoczyłaś!!! Prawdziwe cudeńka:)
    Piszę się, piszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę! Ja chcę! Ustawiam się po te cuda w kolejce!!! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje drogie, nie zapominajcie wstawiać banerka mojego u siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ja tez chce, piekny prezencik, napewno znajdzie swoje miejsce w mojej nowej kuchni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przyłączę się do zabawy. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny zestawik :) oczywiście biorę udział w zabawie :)



    Jestem bez bloga, więc zostawiam do siebie maila szymanska25@wp.pl, ale obserwatorem juz jestem , na fb tez zostawiłam slad :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania Kosakowska5 marca 2013 20:25

    Witam Asieńko,ten kto dostanie od Ciebie ten piękny prezent napewno będzie zadowolony,no i oczywiście nabędzie piękną dekoracje kuchni.Tak więc stane grzecznie w kolejce i poczekam.Może mi się uda.Pozdrawiam (Anna Kosakowska ania_22k@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj i ja się zapiszę :) Może akurat to mi się poszczęści:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wstawiam bannerek, obserwuję już od jakiegoś czasu, więc przyłączam się do zabawy, bo nie mogę się powstrzymać:). Uwielbiam takie cudowności z klimatem:))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny zestaw i taki wiosenny. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw - spróbuję - szczęściu należy pomagać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuje się na te cudeńka, informacja na FB dodana : http://www.facebook.com/violetta.ewa
    Pozdrawiam Violetta

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło mi poznać i miło mi dołączyć do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Joasiu bardzo mi miło i chętnie wezmę udział w tej zabawie. Lubię takie gadżety, a jeszcze jak mają jakieś ptasie akcenty.


    k.wrobel.1985@facebook.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hiacynt bardzo okazały :-)
    dołączam się do polowania na cukiernicę i mlecznik, bardzo mi się spodobały, a na dodatek mój synek stłukł mi ostatnio przykrywkę od cukierniczki :-/
    pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Biel i ptaszki - to jest to, co bardzo lubię :) Więc ustawiam się w kolejce, może ptaszki zechcą przylecieć do mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne prezenciki, z miła chęcia ustawie się w kolejce po nie. Pozdrawiam i zapraszam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne candu - zapisuję sie bardzo chętnie:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny blog :) Z przyjemnoscią usatwiam się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)
    PS. Życzę szybkiego i szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam :) Dołączam do zabawy:)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuje sie oczywiscie :) wlasne zabralam sie za przegladanie bloga.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw wpadł nawet w dwa oka :) Chciałabym mieć te ptaszynki już zawsze przed oczami, więc dołączam do kolejki.
    Zapraszam również do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  29. dołączam do kolejki oczekując na wiosnę i losowanie :) Michasia_85@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny komplecik:) Z przyjemnością dołączam do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję bloga i udostępniłam inf. na fb

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się i czekam na rozstrzygnięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj,JAKIE CUDNOŚCI,ZAPISUJĘ SIĘ,A MOŻE SIĘ UDA...:)

    OdpowiedzUsuń
  34. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję bloga i udostępniłam inf. na fb

    OdpowiedzUsuń
  35. Z ogromną przyjemnością wezmę udział. Piekne rzeczy!
    Informacja o candy wklejona na cleo-inspire.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  36. oooo rany jeszcze się na cukierasy załapałam :D oczywiście staje w kolejce :))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się chętnie ;)
    obserwuję jako Mariola
    mariola.wisnie@gmail.com
    udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/532697086775611
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale śliczności. Oczywiście zapisuję się i stoję grzecznie w kolejce. A nóż może się szczęście do mnie uśmiechnie. I pozostaje twoją obserwatorką. Bardzo mi się u Ciebie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też bardzo chętnie. Piękne te ptaszki :)
    W końcu trafiłam za Twoim zaproszeniem - ciężki tydzień miałam, ale już jestem :) Zapraszam do mnie ponownie, a sama też będę na pewno zaglądać do Ciebie, bo bardzo tu pozytywnie :)
    Ania z BrzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju, jakie słodkości rozdajesz!! Komplecik przecudny więc nie mogę przejść wobec niego obojętnie! Staję w kolejce i zostaję u Ciebie na dłużej :)
    buziaki
    natalia.skowronska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się po te piękności :)
    http://obcapodslaskimniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Asieńko skusiłaś mnie tymi ptaszkami.

    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś mogła wrzucić mój banerek gdzieś do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wpadłam do Ciebie od martuchnaj i co widzę? Pięknie tutaj, jestem pewna, że znajdziemy wspólny język ;) Oczywiście dołączam do zabawy! myloveshabby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. nagrody kuszące, dlatego sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne prezenty! Uwielbiam styl retro i vintage, a do tego jestem w samym środku ,,kuchennych rewolucji,, - zmieniam kolorystykę i wystrój własnie na retro...Więc jak mogłabym się nie zapisać po te śliczne rzeczy?!
    Obserwuję jako bianco, a banerek na moim blogu:

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    bianco@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. zauroczył mnie ten komplet:) zapisuję się.
    obserwuję- w małym domku. banerek na moim blogu http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    pozdrawiam wiosennie:)Ania

    OdpowiedzUsuń
  50. Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga ale wiem, że teraz będę zaglądać regularnie :-) bardzo mi sie podoba. Oczywiście ustawiam się w kolejce po ten śliczny zestaw ;-)
    pozdrawiam serdecznie
    Weronika
    weroni.b@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. U Ciebie tez już wiosennie, staje w kolejce po te cudenka. Pozdrawiam dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny ptaszkowy komplet. Zapisuję się koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Komplecik akuratny dla mnie :) Zapisuję się, chucham w dłonie, czekam i liczę na szczęście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne te porcelanki z ptaszętami !... no jak tu się nie zapisać :)))



    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny zestaw - ptasie motywy uwielbiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. same cudeńka .. z wilgasna przyjemnoscia sie zapisuje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowności, oczywiście że się zapisuje :D
    Pozdrawiam
    Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. To ja się zapiszę w myśl zasady "Żeby wygrać trzeba grać" ;) Ptaszkowe candy jest super :)
    Info na blogu: http://zarazona-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. jakie cudeńka chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jaki fajny blog! Cieszę się że tutaj trafiłam.
    A CANDY super!! Dzisiaj akurat nabyłam dwa pojemniki z tym motywem i bardzo pasowałaby mi taka cukiernica i mlecznik więc ustawiam się w kolejce :-D.
    Ściskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudny komplecik chcesz nam podarować :).
    Jestem nim oczarowana :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  62. jakie cudne te ptaszorki, z wielką przyjemnością przygotuję im miejsce u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam i jak mozna to stane i ja w kolejce po te slicznosci.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Z przyjemnością stanę w kolejce i zostanę na dłużej, w takim miłym klimacie :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też się zgłaszam z nadzieją, że ptaszki przypadną mnie.
    Zapraszam do siebie na candy z sikorką.

    OdpowiedzUsuń
  66. a takich cudownych nagród mogę stać na samym końcu kolejki:)
    nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj moja imienniczko :-), przypadkiem tutaj trafiłam za podlinkowanym cukierasem i chętnie się rozgoszczę. Pozwolisz, że zapiszę się do ogonka tak na ostatnią chwilę?
    Zapraszam z rewizytą do mojego świata. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Czasami przez candy można trafić na fajne miejsce:))).
    pozdrawiam Magda.

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja się zgłaszam po urocze ptaszynki!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ach co za cuda...staję w kolejce i ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Ptaszki urocze, bardzo chętnie je przygarnę :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Jejku jakie piękne candy - ustawiam się i czekam na szczęście :)
    Zapraszam również na moje Candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. no to ptaszki już są ale gdzie ta Wiosna czy ktoś ją widział?!? ;)ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczności... zgłaszam się :)
    Pozdrawiam
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie i ustawiam się w kolejce po ten wspaniały zestaw:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Uff, trafiłam przypadkiem do Ciebie, a tu jeszcze takie cukierasy:)
    Staję w kolejce na szarym końcu:)
    Fajny blog:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  77. Jeszcze JA! uuuf w ostatniej chwili! staję w kolejce :)www.zielko.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeszcze JAA! Staję w kolejce! baner wstawiony na www.zielko.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. ALE CUDA!!! w ostatniej chwili udało się zapisać:D
    Przesyłam pozdrowionka, obserwuję i banerek u mnie:DD
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  80. Czarodziejko, cuda rozdajesz;)))
    Ja się od wczoraj zastanawiam, co to za ptaszek na cukiernicy i mleczniku. Spać nie mogłam;p Pamiętam, jak w dzieciństwie z dziadkiem oglądaliśmy atlas ptaków i jeździliśmy do lasu je rozpoznawać... I NA PEWNO znam tego ptaszka! Ale za nic nie mogę sobie przypomnieć i go znaleźć. Wstyd;p
    Najbardziej przypomina jemiołuszkę - po tym grzebyku, ale ubarwienie jak kardynał;))))

    Tak czy siak zgłaszam się;) do witryny dołączyłam;)
    anydalla małpa gmail kropka com

    OdpowiedzUsuń
  81. A może to jakieś artystyczne przedstawienie rudzika?;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Pięknie wiosennie u Ciebie, ustawiam się z przyjemnością w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. zapisuję się post udostępniłam na FB
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Biorę udział:)link udostępniony na FB

    myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  85. Ostatnio zaczęłam rozglądać się za nową cukiernicą...a tu takie candy! zapisuję się i liczę na szczęście
    bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń