Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Coś miętowego dla WAS:)

Szybciutko z rana, zanim maluszek się obudzi....:)
Witam w piękny, słoneczny dzień!
Mam dla Was  z samego rana niespodziankę;) 
 Lubię robić niespodzianki, więc nie mogłam się powstrzymać i piszę od razu. 
Nie planowałam robić konkursu dla Was teraz, muszę przyznać szczerze;) Ale wczoraj niespodziewanie coś wpadło w moje rączki, przypadkowo, dobry los zrzucił mi z góry coś fajnego;) Pomyślałam wtedy o Was;)
 Skoro większość z nas zakochała się teraz w miętowym kolorze- ogłaszam miętowe Candy u mnie z ..... 
miętowym retro ZEGAREM w głównej roli:) 

Mnie zauroczył bardzo...:) Mam nadzieję, że i Wam przypadł do gustu?
Myślę, że w domku każdej ( każdego;)) z Was znajdzie się miejsce na taki ZEGAR:)






ZAPRASZAM DO ZABAWY  
Wystarczy:
  • zostawić komentarz pod tym potem,
  •  (osoby anonimowe proszę o pozostawienie adresu e-mail w komentarzu)
  •  dołączyć do listy obserwujących mojego bloga ( jeśli jeszcze Cię tam nie ma, będzie mi miło;))
  • umieścić na pasku bocznym swojego bloga  podlinkowanego banera  do candy ,
    Ci co nie mają bloga, mogą udostępnić zdjęcie z info na facebooku lub innym portalu społ.)
  • Z pośród osób biorących udział wylosuję zwycięzce !!! 

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

93 komentarze:

  1. Śliczny kolorek, ja już mam miejsce na taki zegar :-)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. staję w kolejce po taki miętowy cukiereczek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegar jest fantastyczny. Chętnie o niego powalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zapisuję na tego miętuska!!! Jestem chora na zegary, a ten jest cudny!!!
    buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymarzony :D ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Czarodziejko! Chętnie się zapiszę na tego miętowego cukiereczka.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu zaglądam na bloga i musze przyznać że jest dla mnie inspiracją, nawet ostatnio postanowiłam zmienic dodatki w kuchni na pastelowe, ale jeszcze wiele mi brakuje. Może za lat kilka albo kilkanaście też odważe się na bloga na razie podziwiam, a zegar przepiękny. Pozdrawiam anka8022@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś mi niezwykłą przyjemność tym komentarzem:) Dziękuję. To wielki komplement. Fajnie, że Ci się podoba ta moja "amatorszczyzna";)Każde odwiedziny będę dla mnie motywacją:)
      Aniu, pastele można zbierać etapami i znajdywać perełki za rozsądne ceny;) Ja też po dłuższym czasie się skusiłam:)

      Usuń
  8. Piękny - może szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie dołączę do koleżanek z kolejki :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś mam urodziny, więc może z tej okazji wreszcie wygram jakieś candy :D

      Usuń
    2. Życzę Ci tego z całego serca;)

      Usuń
  10. Wspaniały i idealny do pokoju "marine" moich łobuziaczków :)
    Z ogromna przyjemnościa powalczę o miętowego czasomierza :)

    pozdrawiam wiosennie :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar pierwsza klasa i to jeszcze miętowy! :)
    To jasne, że biorę udział :))

    Pozdrawiam,
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się taki zegar więc zdecydowanie sie zgłaszam. Formalności dokonane, jednoczesnie zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  13. Na taki zegar zawsze znajdzie się miejsce, piękny jest :) Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuję swojego szczęścia, baner dostępny na moim blogu http://stary-kufer.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj,zauroczylas mnie nim:) Ustawiam sie szybciutko:)
    http://evliv-home.blogspot.dk/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz mi szczęście dopisało :) Ale kto by nie chciał takiego zegara? ;) Ustawiam się w kolejkę i grzecznie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuda rozdajesz, więc jak tu nie stanąć w kolejce :) Ustawiam się z wielką przyjemnością
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. O mamuśku, jaki śliczny!!!!Z nadzieją ogromną staję do kolejki :))) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie- cottoni

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten zegar - wisi w mojej kuchni i uwielbiam go :)W candy się nie ustawiam- dam szansę innym na zdobycie tego rarytasu :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dziś zobaczyłam u Ciebie zegar to pomyślałam o swojej kuchni, właśnie miętowej i czekającej z pustą ścianą. Buzia mi się uśmiechnęła. Bo retro,bo niebieski ... nawet jeśli nie mnie to komuś się buzia uśmiechnie na wygraną.

    mokait@vp.pl

    Przyznam że na blog trafiłam dzisiaj po nitce do kłębka, zaraz będę czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Count me in :). Piękny. Idealnie pasowałby do Luliraju :). xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zaproszenie i z przyjemnością biorę udział w Twoim miętowym Candy:) Masz rację - w tym pastelowym zegarze można zakochać się od pierwszego wejrzenia:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się z wielką chęcią. Właśnie kompletuję zestaw zegarów do salonów, więc temat jest mi bliski, nawet bardzo. Bloga dodałam do obserwowanych, a teraz lecę do siebie wkleić banerek.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  24. uuuuuu marzenie moje!!!
    Jest piękny!!!
    Zgłaszam się do zabawy :)))

    Banerek jest: http://13oddechowpozniej.blogspot.com/
    Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zegar jest świetny, do tego ma taki śliczny kolor.
    Ustawiam się w kolejce. Z chęcią obserwuję, banerek u mnie na blogu.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zaproszenie:-) Właśnie chciałam sobie kupić zegar, właśnie coś takiego:-) Twój jest idealny!!!Liczę na szczęście!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki zegar, to prawdziwy skarb :) Widziałam już w kilku skandynawskich sklepikach internetowych, jest też u Cath Kidston. Chcę i ja :) Z przyjemnością powalczę :)))
    Serdecznie pozdrawiam
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. SLiczny :-) Gdybym go wygrala to zapoczatkowalby zmiany w mojej sypialni.. Dostalby honorowe miejsce nad moim biurkiem :-) Ale sie rozmarzylam... Pozdrawiam cieplutko

    banerek juz "wisi" u mnie na tam-dom-twoj-gdzie-serce-twoje.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudo...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo .mietowy ! Sliczny <3
    Caluski :***
    ______
    kadiulek@o2.pl ; D

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny, zgłaszam się. Zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Szaleństwo...koniecznie się zapisuję :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Może się uśmiechniesz jak to napiszę ale właśnie skończyłam remonty kuchni i długo się zastanawiałam nad kupnem zegara.. i cały czas stwierdzałam ,że mogę przecież jeszcze poczekać... aż do teraz bo postanowiłam zagrać :)
    bo zegar się przyda hehe

    Obserwuję jako Peggy Brown a banerek wisi tutaj: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest idealny:) Zaciskam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki cukierek to jest to!!!
    Z wielką przyjemnością zapisuję sie na Candy i zostaje obserwatorem.
    Lecę przeglądnąć Twojego bloga:))
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  36. oj tak, i ja również pokochałam miętę:D
    ustawiam się skromnie w kolejce licząc na okruszek szczęścia, bo właśnie 10-tego znowu będę o rok starsza... ehhhh
    piękne candy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczny!! Zapisuję się i liczę na cud :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Istne cudo, przepiękny ten zegar, przeuroczy. Również uwielbiam pastele, a mam ich jeszcze tak mało... Śliczny blog. I oczywiście zapisuję się na Twoje candy z ogromną przyjemnością i nadzieją :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny ten mietowy skarbek!Bardzo chetnie sie dopisze do Twojej zabawy!Moze mi sie poszczesci?

    Pieknie tu u Ciebie,
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny dawno na taki poluje ! nawet widzialam go w sklepie jednak nie w Tym kolorze :( a tu prosze taka okazja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny zegarek, jestem cała zakochana w mięcie:P zapisuję się chętnie i zapraszam w maju na candy do mnie:) ściska ciepło

    OdpowiedzUsuń
  42. miętowy zegar? coś dla mnie.. zwłaszcza, że nie mam żadnego w domu ;D
    oficjalnie zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ach te pastele... kuszą ;)

    banerek już na moim blogu
    budujemy-naszdom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Chciałabym...chciała...Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ach cudowny zegar, idealnie pasuje do mojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja się pokuszę na miętowy cukiereczek !!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ponieważ lubię bardzo ten kolor dołączam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. zegarek niczego sobie - już widzę, że jego idealne miejsce to mój salono-sypialniano-jadalnia :D
    zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię wszystko co miętowe. Miętowe cukierki, miętowe czekoladki i miętowy lukier na pączkach:-), i kubki w kolorze miętowym, i - jak się okazuje - zegar w kolorze miętowym:-) Tak więc grzecznie ogonkuję na aktualnym końcu. A że lubię bardzo, jako się rzekło, czekoladki miętowe (zwłaszcza After Eight) więc zapraszam do mnie na candy czekoladowe :-):-) Może Ci posmakuje:-) strzepki-okruchy.blogspot.com Pozdrawiam ciepło i idę jeszcze dalej u Ciebie pobuszować w przeszłości:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością dołączam do obserwatorów! Baner na blogu umieszczony, teraz liczę na odrobinę szczęścia :).

    Pozdrawiam,
    http://felt-ribbon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. piękny jest,ale by mi pasował;)

    OdpowiedzUsuń
  52. piękny zegar... staje w kolejce... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. uroczy w swej prostocie:)
    piękny pastelowy kolor.

    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny... Ustawiam się w kolejce.
    sylvii.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. ...no i zaczarowałaś mnie tym zegarem....od dawna szukam podobnego do pokoju....jak to dobrze, że trafiłam do Ciebie, chucham w piąstki na szczęście i czekam.....a banerek na moim blogu deco-szuflada.blogspot.com. Rety - idealnie by pasował....:) Pozdrawiam - isza

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudny jest! Nawet nie wiesz jak ja cierpię, że jeszcze nic miętowego nie mam w domu, jakoś nie mogę trafić ;)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  57. Zegar jest prześliczny, więc i ja się ustawię w kolejce :)
    Buziaki
    Monika z http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem jestem i dołączam :o) do długiej listy

    Pozdrawiam i zapraszam od czasu do czasu do siebie
    Ania

    http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy się znajdzie miejsce? Oczywiście!!!! Zegar jest śliczny. Kolor rozpędza chmury :)
    pozdrawiam ciepło
    marta

    OdpowiedzUsuń
  60. Nic dodać, nic ująć- śliczny dodatek... dlatego i ja staje w kolejce:-) banerek uieszczam na bajkiemilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. 66 dwie cyferki prawie iście diabelski numerek do ustawienia się po owe cudeńko!!! Zgłaszam gotowość i przebieram nogami z niecierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  62. uwielbiam miętę i miętowy kolor :) piszę się na zegar :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny zegar, cudny! Zapisuję się ewelinamajewska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. ale cudeńko :)
    obserwuje jako:mysza
    baner na blogu: http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ale to bardzo chętnie przygarnęła bym ten fantastyczny zegar!
    Wszystkie warunki spełnione, ustawiam się więc w kolejce :-).
    Ściskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Drobiazg praktyczny i śliczny. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  67. Może najwyższa pora, aby te moje fiolety miętą przełamać? Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczny zegar a ja nie mam zegara oprócz w laptopie i w komórce, chętnie go przygarnę, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Och marzy mi się taki miętusek:) oczywiście grzecznie staję w kolejce. Pozdrawiam/Ada

    OdpowiedzUsuń
  70. staję w kolejce :)
    slodko-kwasna-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Pasowałby mi idealnie.... staję więc w kolejeczce :-)
    http://nadnarwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Zegarek jest prześliczny. Moja siostra byłaby zachwycona ;) Ustawiam się grzecznie w kolejeczce.
    KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. szczęśliwi czasu nie mierzą , ale takim zegarem...to ja zaryzykuję ustawiam się w kolejce Gosia z homefocuss.blogspot.com. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo chciałabym go mieć.....kociafrania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Marzenie. Jest po prostu...cudny! Zapragnęłam go od razu, zatem ustawie się w kolejce i pokibicuje najbardziej sobie ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  76. Czeka mnie remont kuchni odkładany z różnych powodów. Taki zegar bardzo by mi pasował.
    Pozdrawiam wiosennie i dziś nawet słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudny zegar :).

    Nasz się ostatnio poobijał przy zmianie czasu i przydałby się nowy.
    Jako ciekawostkę zdradzę Ci, że mam nawet w łazience zegarek hihi.

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ustawiam się w kolejce do zabawy,zegar jest śliczny ,bardzo mi się podoba ,bardzo lubię zaglądać na Pani bloga,pozdrawiam serdecznie(zieloni.dybow@interia.pl)Dorota Z

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładny zegar :) Szybciutko ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja się grzecznie ustawiam w kolejeczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ostatnio mam fazę za turkusy, szmaragdy. Ten miętowy zegar dołącza do moich ostatnich miłości ;) Ja tymczasem dołączę do zabawy. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Miętowe Candy .... śliczne candy więc i ja ustawiam się do kolejki. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  83. Przecudny zegar. Spróbuję i ja szczęścia.
    Udostępniłam informację o candy na swoim FB, gdyż nie posiadam bloga: https://www.facebook.com/john.bravo.754365
    Pozdrawiam serdecznie i zazdroszczę Szczęściarzowi, który wygra:-)
    sciemarocznaniewidoczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się po miętuska :)
    Obserwuję jako madziakudla, a banerek dodałam tutaj http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. W ostatniej chwili ale moze ostatni beda pierwszymi i dopisze mi szczescie pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Kochani pomyłka z mojej strony nastąpiła, bo Candy było do 6 maja. Przepraszam za zamieszanie.....

    OdpowiedzUsuń
  87. Ustawiam się w kolejce po ten cudny zegar :) Na ostatnią chwilę, ale może to przyniesie mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń