Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Rodzinnie na scianie



Witam ciepło w sobotnie południe,
Chciałam Wam powiedzieć, że systematycznie kolekcjonuje perełki  na swoją półkę, którą chcę zawiesić w kuchni. Coś tam wyszukuję… nie będę jednak pojedynczo każdego znaleziska pokazywać, pozbieram jeszcze troszkę ( na szczęście półka jest niewielka, zmieści się taka rozsądna ilość skarbów ) i wtedy pokażę wszystko w całości. :))
 ***
Póki co postanowiłam zawiesić zdjęcia mojego malucha i moje ciążowe w naszym saloniku. Bardzo, ale to bardzo podobały mi się takie białe stylowe ramki, vintage, shabby… cena już mniej mi się podobała. Znalazłam  więc  fajne imitacje takich ramek z Ikei:) 



Wiadomo co oryginał, to oryginał, ale te też są, jak dla mnie, urocze i nawet praktyczniejsze, bo mieści się tam większy rozmiar zdjęć i cena jest rozsądna;) Można także je postawić, bo mają z tyłu zamontowaną nóżkę.
Trzeba od razu robić "porządek" ze zdjęciami... wywołać,włożyć do albumu, czy do ramki... przynajmniej w moim wypadku tak jest, bo potem je gdzieś wkładam, zapominam gdzie położyłam i w efekcie, gubię:( 

Dlatego tym razem postanowiłam się zdyscyplinować;)




I mała galeria rodzinna gotowa:)


Pozdrowienia:*:*:*

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

22 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, ja zdjęcia do albumu naszej rodzinki już 3 lata wywołuje i zabrać się nie mogę za to... Ale nadejdzie w końcu ten dzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, lubię takie ściany ze zdjęciami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te ramki.dawno nie bylam w ikea i nawet nie wiedzialam ze takie sprzedaja. Moge polecic tez sklep pepco. Tam tez czasami mozna znalesc sliczne ramki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne ramki, ale zdjecia w nie wlozone - jeszcze sliczniejsze. Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj nie wnikam co ile kosztuje, tylko albo mi się podoba albo nie! A te ramki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja lubię często kupować coś do domku, także gdybym nie patrzyła na cenę całkowicie, musiałabym mieć trzecią wypłatę;P:P:P:P Ale oczywiście podstawą zakupu jest to, aby nam się podobało:)

      Usuń
  7. Uwielbiam te ramki ;-}
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda Wasza galeria:) Też już je kiedyś widziałam w IKEA i zwróciły moją uwagę:)A co do pepco to zgadzam się z poprzedniczką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam ramki z pepco. Sa tanie (plastikowe od 3 zł) a wygladają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te ramki:)a ja jutro będę buszować tez w ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także w pepco ostatnio białą rameczkę kupiłam, tylko nie mam gdzie zawiesić, ale zbierać można.
    Twoja galeria wygląda imponująco!!!!
    To zdjęcie z brzusiem, chciałabym zobaczyć z bliska! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za Wasze miłe słowa i odwiedziny:) I oczywiście za rady dotyczące PEPCO:) Wpadnę w wolnej chwili i zobaczę co mają ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ach mi sie udało kupic kiedys takie rameczki imitacja drewna ale naprawd eśliczne tez za nie duża cene i póki ktoś ich nie dotknie to myśli ze drewno ... a ty masz je pzresliczne i zdjecia cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi sie podoba :)
    ramki niezbyt w moim guscie, ale do Twojego gniazdka i stylu idealne wrecz :)
    Asia mam pytanie odnosnie do bloga...w Twoich wpisach wyswietlaja mi sie takie rozne znaczki - czy to wina moich laczy/komputera czy to jakos zamierzony cel...? troche przeszkadza to mi w czytaniu postow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, u mnie nic takiego się nie wyświetla. Coś tam pozmieniałam w szablonie, może pomogło?

      Usuń
    2. sprobuje otworzyc w innej przegladarce - moze bedzie lepiej :)
      (uzywam na codzien google chrome)
      caluje goraco cała Trojeczke :*

      Usuń
  15. Joanno,
    Dziękuję za te wszystkie wspaniałe komentarze pozostawione na moim blogu :) Zapraszam do siebie o każdej porze, a tymczasem dodaję Twój blog do obserwowanych :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną rodzinną galerię stworzyłaś:) Z chęcią się tutaj u Ciebie rozgoszczę:) Życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kompozycja ramek przypomina krzyż

    OdpowiedzUsuń