Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Kolacja walentynkowa na nowych talerzach:)

Kochani, 
Wpadłam do Was dziś na chwilkę, pochwalić się moim prezentem walentynkowym.♡ W końcu po kilku latach małżeństwa, zdecydowałam, że przyszedł moment na zakup zestawu ładnych talerzy obiadowych i deserowych, w większej ilości. Do tej pory mieliśmy po kilka sztuk "z innej parafii":):):). Z okazji Święta Zakochanych mąż sprawił mi taką przyjemność. Wybraliśmy również efektowne lampki do wina. Zdecydowaliśmy się na zakup talerzy nie z tego samego zestawu, ale wydaje mi się, że nawet takie odważne rozwiązanie fajnie się ze sobą komponuje. Szary i brudny róż są moimi, oprócz białego - ulubionymi odcieniami;)
Zakupów dokonaliśmy w Ikei.
Także wiecie, w takiej aranżacji, to jutro chętniej będzie robiło mi się kolację walentynkową ;)






Wszystkim życzę miłych chwil we dwoje z okazji Walentynek:) Ściskam

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

10 komentarze:

  1. Wygląda to naprawdę pięknie! Uwielbiam takie połączenia kolorów, takie kontrastowe ale jednocześnie uzupełniające się. Jak będę w Ikea zwrócę uwagę na te talerze... udanej kolacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te szare talerze sa super, szkoda ze wiece kolorów nie maja w swojej ofercie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i niebanalne polaczenie faktur! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że w IKEA są takie ładne różowe talerze. Dla mnie zestaw jest bomba! Super to się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie zaskoczyło, że to IKEA :)

      Usuń
  5. Przesliczne !!! muszę wybrać się do ikei :)))pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te talerze. Bardzo lubię kamionkę i wszelką ceramikę. A sam pomysł na odświętną kolację - jest wspaniały ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam je dziś na żywo i są genialne :) wpadła mi w oko ta duża misa i ten ogromniasty talerz:)
    fajnie je zestawiłaś z szarościami
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda takie połączenie, przyciąga uwagę :) Mam te szare talerze i uwielbiam je :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń