Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Cukierkowo :)

Moi drodzy,
Dzisiaj na koniec sierpnia słoneczko leniwie wpadło nam do domu....

Ostatni dzień wakacji... jak szkoda. Ja już od dobrego tygodnia w pracy na pełnych obrotach.Znów mam niewiele czasu, znów troszkę rozrywam ten czas jak mogę. Ale cieszę się,że urlop minął tak słonecznie i tak aktywnie. Wchodzę w nowy rok szkolny z nowymi założeniami, planami. Chciałabym troszkę doszkolić się zawodowo, mam też swoje pomysły jeśli chodzi o rewolucje w domu :) Mam nadzieję, że grafik w pracy będzie na tyle sprzyjający, że będę miała chwile wytchnienia. Ostatnio miałam okazję pomagać koleżance w metamorfozie pokoju dziecięcego, wykorzystując to, co ma w pokoju i w domu. Przyznam szczerze, że można zupełnie zmienić aranżacje pokoju układając wszystko "od nowa" dodając niewiele nowego. Za jakiś czas pokażę efekty ;)

A teraz co u nas... Póki co spokój, bez żadnych rewolucji. Cieszę się swoją kuchnią i już dawno wyparłam z głowy jej rudo- brązową odsłonę. Na jakiś czas pozbyłam się też sielskich dodatków i wprowadziłam swoje lekkie kolory - beż, biel i jasny róż.


Miałam to szczęście, że okres urodzinowy sprzyjał dostawaniu od rodziny kilku dodatków do nowej kuchni :):):)
Oprócz tego coś tam wyciągnęłam z szaf, dokupiłam kilka rzeczy i jakoś mi to wszystko lepiej się prezentuje. Może nie tyle lepiej, ile w końcu inaczej,lżej. Planuje jeszcze zasłonki i zmianę oświetlenia. Póki co, podzielę się tym ,co zdobyłam.

Koszyczek na chleb i na słoiczki dostały nowe życie :)





Odkurzyłam w końcu stary wieszak kuchenny i zawisły moje różne jasnoróżowe ulubione kubki na kawę i herbatę :)
Kolekcja Mynte nabyta tu:



 
Kubek w kropeczki wykończony koronką znaleziony za 6,5 zł :)






A na koniec wyniki CANDY :)
Zapraszam zwycięzce po odbiór :) - kontakt meilowy ;)
orginal@op.pl

Los uśmiechnął się do.....
MY CREAMY DREAM


                                                           
Dobranoc:)

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

36 komentarze:

  1. Prześliczną masz kichnie :) i Gratulacje dla zwycięscy. Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla MY CREAMY DREAM ! :D Dodatki niesamowicie dodały uroku kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie w tej kuchni za sprawą tego różu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchnia leciutka jak beza :-)
    Gratulacje dla Zwyciężczyni!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna przemiana, tak słodko i delikatnie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jasna fajna kuchnia
    Gratulacje dla zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zmiany! Zupełnie jak nowe! Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę się na patrzyć...piękna kuchnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tak cukierkowo :)) Odezwałbyś się w końcu pracusiu ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta Twoja kuchnia. Cukierkowo, ale nie przesłodzone, ładnie z umiarem, delikatnie.
    Wszystko przemyślane i dopasowane.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocza ta Twoja kuchnia! Dodatki pięknie współgrają z całością. Brawo! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piekna kuchnia!!!! Przemalowana całkiem inna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Zwycięzcy i dzięki za zabawę. Kuchnia lekka, jasna, zmienisz kolor dodatków i już będzie znowu inaczej – to jest fajne w takich kolorach – stwarzają szeroką paletę możliwości aranżacyjnych. Obiecuję znaleźć chwilę i odpisać, u mnie wiele się dzieje i wiele zmian. Serdeczności :-) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja kuchnia jest przecudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie inna kuchnia po tym malowaniu!! Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoja kuchnie Asiu i te wszystkie cukierkowe kolorki. Pięknie. I wszystkiego co najlepsze z całego serca Kochana. Spełnienia wszystkich marzeń. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje:)

    Pięknie w Twojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ! Czy mogę wiedzieć czym malowałaś meble ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Joasiu,jestem pod wrażeniem metamorfozy zdecydowanie lepiej w bieli sama się zastanawiam nad zmianą koloru mojej ale sama nie mam odwagi malować. Dodatki super lubię ten odcień różu, pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wygląda Twoja kuchnia, pięknie jej w bieli z kropelką różu :))
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jest Twoja nowa kuchnia, taka bardzo w moim klimacie... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jest Twoja nowa kuchnia :) I co najważniejsze, że cieszy Ciebie :))) Za zabawę dziękuję i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zabawę :)
    Kuchnia piękna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę, zapraszam do mnie z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ a kuchnia robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę, zapraszam do mnie z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ a kuchnia robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdraszczam troszeczkę takiej anielskiej wprost kuchni ;-))) z pozdrowieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcy. Kuchnia jest przesłodka, oczu nie można oderwać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kuchnia zrobiła się cudna, jasna, delikatna:) pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  29. Jasne kuchnie są zdecydowanie milsze dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany, nie wierzę :))) Wygrałam !!! Po raz pierwszy, bo jeszcze w życiu nigdy niczego nie wygrałam! Ależ się cieszę Joasiu, że mnie wylosowałaś! Dziękuję wszystkim za GRATULACJE :)))
    I jaki zbieg okoliczności, że w tym samym czasie zmieniamy kuchnię z ciemnej na białą. Jutro na blogu pokażę kawałek dalszej metamorfozy mojej kuchni. U Ciebie pięknie !!!
    DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie, jasno, słonecznie i kobieco:) Uwielbiam takie zestawienie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dobrze, że tutaj trafiłam... Szukałam informacji o renowacji zardzewiałych koszyków, co prawda koszyk znalazłam, ale tylko zdjęcia :P Ale pozostała reszta, którą ten blog prezentuje i Twoje wyczucie stylu to zupełnie moje klimaty! Zakochałam się i już zostaję na dłużej <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kuchnia jest śliczna :) Bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne różowości, uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń