Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Nowa - stara kuchnia ;)

KOCHANI!!!    
Dziękuję, że jesteście ze mną mimo, iż moje wpisy nie są najczęstsze ostatnio...
  
 Przychodzi w końcu taki czas, kiedy lista zadań, które sobie zaplanowałam i które miałam do zrobienia robi się czysta...ah, nie mam żadnych zaległości, wszystkie prace wysłane, w pracy załatwione, co załatwić miałam, w domu też...potrzebuję teraz odetchnąć. A odpoczywam wtedy, kiedy mam wolną głowę... wtedy, kiedy wiem, że nic nade mną "nie wisi":). Lubię ten czas, chociaż oczywiście nigdy nie trwa zbyt długo i dobrze :) 
      Teraz na nowo znalazłam moment, aby się pocieszyć moim wnętrzem i moim gniazdem. Zabawa w urządzanie i dekorowanie trwa....:) Udało mi się zrealizować moje kolejne marzenie z listy ;) Stół do kuchni. Ah miałam go w głowie baaardzo długo, ale ciągle coś stawało na przeszkodzie. Tym razem udało się etapami skompletować stół i krzesła. Stół na moje zamówienie wykonał zdolny i skromny pan stolarz kontakt  ( TU KLIK ) 
  Bardzo trafnie zrealizował mój projekt, moją wizję i nie będę ukrywać cena była cudnie niska w porównaniu do tego co znalazłam w internecie; ) 
Olku - dziękuję :) 
Krzesła również drewniane, ale zakupione już w naszym ukochanym sklepie skandynawskim - I tak powstał zestaw.

 Przyznam się szczerze, że dopiero teraz w pełni jestem zadowolona z mojej kuchni ;) Poprzedni stół był chwilowy, kupiony 3 lata temu, wtedy jeszcze mój gust był dziwnie nieokreslony;) Potem gdy juz rozkochalam sie w prowansji, shabby i skandynawii....za każdym razem wchodzac do kuchni czulam...ze on powinien mieć inny dom;) Na szczęście znalazl sie kupiec, więc bedzie komus dobrze służył. 

Zapraszam zatem do mojej nowej - starej kuchni ;)





 Przy okazji zmieniłam wystrój półeczki kuchennej...lubię pastele, ale jednak biele, kremowe te klimaty są mi bliższe :)



Blat stołu został dopasowany kolorystycznie pod kolor drewnianych mebli, które mam w kuchni. Kolor olchy jest tak uniwersalny, że nawet jeśli kiedyś miałabym inną wizję, czy inny dom to i tak stół się wpasuje bez problemu ;)
Wierzę, że wy też na miejscu macie takich zdolnych stolarzy ;)
Zachęcam też do realizowania swoich marzeń - satysfakcja i radość na długo :)
CAŁUSY

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

49 komentarze:

  1. Cieszę się że jestem pierwsza:)! Stól wyszedł rewelacyjnie! nie chwaliłaś się że realizujesz to marzenie :). Widze że zmieniłaś jednak zdanie co do blatu. Skąd Asiu pochodzą krzesła, ''nówki'' czy jakieś niechciane zaczarowałaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Te marzenie zostało przypadkowo zrealizowane bo znalazłam kupca na stary stół nowoczesny, który miałam;) A krzesła - IKEA:):):):)

      Usuń
  2. Przepiękna kuchnia...uwielbiam takie klimaty...Asiu cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :-))) Ta wyspa nad stołem jest fenomenalna !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchnia śliczna, a stół bardzo klimatyczny. Najbardziej chyba jednak zazdroszczę Ci "pustej listy" - u mnie chyba nieosiągalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stół przepiękny...masz rację natura zawsze wygrywa ...
    pusta lista? To niebywale, że można dojść do końca. ..ja mam wrażenie, że moja rozciąga się jak guma i jest nieskończoną, ale może to dobrze, ja nawet odpoczywać nie umiem:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet wyszedł! Niby masywny, a "lekki". Stolarz spisał się na medal.:)
    Kubaski śliczne.:)
    Czystej listy zazdroszczę, bo moja to już się w zeszyt zamienia...Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło:) Jasno, przestronnie, wszystko dobrane. Wyspa z ziołami wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu, cudownie w twojej kuchni! pięknie i perfekcyjnie! Stół i krzesła i półeczka bardzo mi się podobają!!!!! Super jednym słowem!!!!
    słonecznej i radosnej niedzieli, buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepieknie, taka metamorfoza znacznie się opłaciła i kuchnia wygląda jak nowa. Super przemiana

    OdpowiedzUsuń
  10. Stół jest swietny !!!! A takie stoły kosztuja niestety,
    Stylowa kuchnia, bardzo ładnie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj w Ikei siedziałam na tym krześle :)) Zaskoczona byłam niską ceną, tym bardziej, że takie same w znanym sklepie internetowym są ponad dwa razy droższe.
    Są takie wiejskie, jak dla mnie :) Świetne. Stół z tym blatem idealnie do mebli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stół fantastyczny :) a kuchnia w całości jest śliczna, ciepła i bardzo przytulna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stół jest piękny!! Lubię takie z toczonymi nóżkami a do tego te krzesła...co tworzy wspaniały klimat. Masz tak ogromną kuchnię,że można w niej szaleć i szaleć. Podejrzewam,że jest większa niż mój salon z aneksem ;P
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Stół i krzesła marzenie! Bardzo w moim stylu, na pewno kiedyś też taki sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stół i krzesła,cudne !! Śliczna kuchnia,duża i bardzo praktyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuchnia świetna, dobranie blatu do reszty wygląda rewelacyjnie. A półeczka dopełnia całości:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki stół fantastycznie wpisałby się w moją listę marzeń :)),masz piękną, przestronną kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kuchnia i cudowny stół! Czy jest on rozkładany?

    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ogromna kuchnia! Pozazdrościć. Stół solidny i idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Just beautiful! I love the wall colour! Great!
    Have fun
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna kuchnia!!! Kolorki bardzo mi bliskie -moje meble są w podobnym odcieniu i tak się zastanawiałam,jakby wyglądał stół i krzesła z bielą.Jakoś nie mogłam sobie tego wyobrazić ale dzięki tobie widzę,ze to genialne połączenia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie jest u Ciebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna kuchnia, jak marzenie;) Stół normalnie idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ci zazdroszczę tej kuchni. Nie wiem dlaczego ja kiedyś zdecydowałam się na ciemny orzech w kuchni....

    OdpowiedzUsuń
  25. jejuuuuu, jaki piękny stół.... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przestronna ,jaśniutka z cudnymi dodatkami ,czego chcieć więcej !!
    Stół śliczny-ukłony dla pana stolarza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wygląda stół:-)))) zresztą idealnia wpasował się do Twojej kuchni.
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ okaz!!!:-) Cudny projekt i cudne wykonanie. Zdolny stolarz to podstawa:-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  29. masz przepiękną kuchnię. sama bym się w niej świetnie odnalazła - z pewnością, a stół - wyjęty z moich marzeń :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękną masz kuchnię :) Widzę , że mamy ten sam wiszący zielnik :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł z tym blatem dopasowanym do mebli :) To wszystko tak ładnie si dopełnia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo piękna duża kuchnia. Blat cudownie kontrastuje. Wszystko idealnie dopasowane tworzy niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, stół ekstra, Pana Olka sobie zapisuję ku pamięci, bo też czeka mnie zamówienie stołu, ławy do salonu (wysłałam Ci maila, uśmiecham się pięknie z prośbą o odp) :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny zestaw:) Stół marzenie, wykonany idealnie i krzesła wpasowałaś idealnie. Meble kuchenne miałam podobne w moim mieszkaniu, uwielbiałam ją:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz piękna ,dużą kuchnię! A zestaw stolik+ krzesła- piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. kUCHNIA JEST SUPER!!!!!!!!!!!!!Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie!:)) I tak czysto, swojsko, po domowemu:)) Kuchnia prezentuje się po prostu pysznie:) Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie urządzona kuchnia,ale stole mogę tylko marzyć:-)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  39. w takiej kuchni to można by cały czas siedzieć i siedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Joasiu ta Twoja kuchnia jest przepiękna. Stół i krzesła wkomponowały się idealnie. Cudownie że tak dążysz do spełnienia swoich marzeń:):)
    Ściskam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda pięknie, wszystko się ze sobą zgrywa. Gratuluję genialnego pomysłu i chciałabym Ci serdecznie podziękować za to jak pięknie wparłaś mnie w konkursie u Arcadii. Bardzo, bardzo dziękuję! Jestem wzruszona. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna- stylowa i elegancka. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń