Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Dla kogo miętowy zegar?

Witam tych, którzy nie mogą doczekać się wyników Candy u mnie:)

Muszę przyznać, że sama byłam ciekawa kto wygra;)
Dlatego jak najszybciej przygotowałam karteczki i zrobiłam losowanie.


Wszystkim chciałabym przesłać ten zegar... ale niestety tak się nie da. 

Tym razem szczęśliwą rękę miałam dla :

ladybird

Gratuluję z całego serca:)
Proszę o meila z adresem:)

A dla tych, którzy bardzo by chcieli taki zegar - podpowiem gdzie został zakupiony:
w TESCO:):)
Tam gdzie są elementy do domu, pośród różnych zegarów, jest skryte to miętowe CUDO:), poszukajcie, a znajdziecie;) 

Do usłyszenia;)

 

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

23 komentarze:

  1. Dziekuje za zabawe :-D Gratuluje zwyciezczyni :-D :-D

    Milego dzionka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to naprawdę ja ???? Bo jeśli ja to jestem dziś MEGA SZCZĘŚLIWA :D !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Ladybird!
    dziękuję za zabawę i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Ladybird :)
    Asiu dziękuję za zabawę i pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooooooooo!!! Jaka szkoda...
    Ale zwyciężczyni gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ze mnie gapa przez ten brak czasu nawet zapomniałm na candy sie zapisać ... gratuluje zwyciezcy pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja biegnę do Tesco,może tam jeszcze czeka.Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę, mam nadzieję że znajdę jeszcze takizegar w tesco;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Zwycięzcy :))))
    Fajowa zabawa, dziękuję!
    Pozdrawiam
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ się Ladybird poszczęściło:-) Serdecznie Ci gratuluję!
    A Pani Organizator Miętowej :-) :-) dziękuję za miłą zabawę:-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja tak trochę nie na temat napiszę - śliczna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wylosowanej !!!
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale szczęściara!!!!

    Dziękuję za zabawę :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń