Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Napisy, literki...



Jakiś czas temu odkryłam, że napisy, litery w różnych formach tworzą PRZYTULNY element w moim domu. Mam ich jeszcze niewiele… ale faktycznie oryginalnie i ze smakiem wypełniają przestrzeń. Nie są ozdobą ordynarną i kiczowatą. Myślę, że mogłyby być fajnym i uniwersalnym pomysłem na prezent np. związany z parapetówką. Kolorów rozmiarów i form jest wiele. Ja trzymam się swoich barw czyli bieli, beżów, brązów i złotych ;)

NAPIS OZDOBNY...


PODUSZKI...


OZDOBNA ZAWIESZKA... z mądrą sentencją. U mnie wisi w salonie, ale dobrze też będzie wyglądać w każdym innym pomieszczeniu np. w przedpokoju.


WIESZAK uniwersalny... na ręczniczki, czy kurtki.





 A już wkrótce, czym ozdobić komodę, szafkę? Czyli zwykłe metalowe lampiony i ich NOWY wygląd w stylu shabby chic i nie tylko;)

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

2 komentarze:

  1. Gdzie mozna kupic ten napis home sweet home i wieszaczek?sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie;) Poszukaj na allegro wpisując " home sweet home" albo wieszak home , napis home;) Powinno powyskakiwać;)

      Usuń