Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Z miłości do...


Pogoda nas rozpieszcza, także w miarę możliwości jesteśmy teraz blisko natury ;) A dokładniej mówiąc na podwórku. Dopieszczam swój ogród....swój własny kawałek zieleni. Podoba mi się wiele kwiatów, ale w tym roku staram się zasadzić rośliny wieloletnie, chociaż kilka. Moimi najukochańszymi są hortensje. Mam obsesje na ich punkcie ;) Oczami wyobraźni widzę, jak za kilka lat rozrosną się w naszym ogródku...klimat hortensji kojarzy mi się z Francją, Włochami stylowymi ogrodami. Ja póki co dopiero zaczęłam w tym roku grzebać w ziemi, ale kto wie,może za kilka lat dorobię się ogrodu, niczym z opowieści "Tajemniczy ogród":)
 Póki co uwielbiam w te ciepłe dni cieszyć się codziennością....Zasadziłam kilka małych hortensji do ziemi, a także trzy do donic, które na zimę, będę chować. 






Ostatnio natknęłam się na cudowną porcelanę,właśnie z moimi wymarzonymi kwiatami. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia.Oglądałam,podziwiałam....aż w końcu zamówiłam. Gdy ją rozpakowałam okazało się, że jest jeszcze piękniejsza... widać, że wykonana bardzo porządnie i prezentuje się rzeczywiście, tak jak chciałam. 

Zaglądając na stronę pieknowdomu.pl oczarujecie się ilością niebanalnej porcelany. Ja już mam spisane kilka nowych perełek. Na pewno  dokupię kubki z tej serii, aby korzystać "na codzień".



Ja Was dzisiaj zabieram w takim razie, na chwilę odpoczynku w towarzystwie hortensji :)


 
Zestaw, który zamówiłam składa się z 15 elementów. Oprócz dzbanka, pojemniczków, na cukier, mleczko, zawiera 6 filiżanek ze spodkami. Można go zakupić po promocyjnej cenie TU - PIĘKNO W DOMU.


Porcelana jest absolutnie subtelna, kolory stonowane, hortensje malowane - wyglądają obłędnie. Złote wykończenia sprawiają, że cały zestaw wygląda perfekcyjnie ;) Myślę, że pasuje na eleganckie przyjęcie, zwykłe popołudnie w ogrodzie, albo przyjęcie gości w domku. Herbata smakuje zupełnie inaczej w takim klimacie...:)





Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

17 komentarze:

  1. uwielbiam hortensje , komplet bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym tygodniu w końcu kupię hortensje i zasadze w skrzyniach. W tamtym roku zorientowałam się zbyt późno, ale w tym juz nie odpuszczę; ). Też jestem poczatkująca w temacie kwiatów i roślin ogrodowych ;). Porcelana delikatna i urocza. Życzę powodzenia w tworzeniu swojego wymarzonego ogrodu. Przesyłam pozdrowienia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie....ceramika cudna ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :)) klimatyczny zakątek ...hortensje też moje ulubione :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam hortensje mam ogrodowe i bukietowe. Oczami wyobrazni widzę jak za kilka lat będą wyglądały:) Pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny klimat stworzyłaś, hortensje to kwiaty do których każda z nas ma słabość.
    Porcelana cudowna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny. Cudne duże hortensje rozwitające w pełni w CASTORAMIE:) w dobrej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie w Twoim ogrodzie z tymi kwiatami, z tą porcelaną... Klimat uroczy, czuję już lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem kącika wypoczynkowego, porcelany z hortensjami, jak i samymi kwiatami. W tym roku również zainwestowałam w hortensje.
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudny komplecik. Ja dostałam w zeszłym roku hortensje w doniczce i teraz wysadziłam ja do ziemi przed domem. Po ziemie jest dopiero w pączkach i jeszcze bez kwiatków ale już cieszę się na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi a jak trzymałaś w garażu,czy piwnicy w zimie to podlewałaś?

      Usuń
  11. Ja nie mam słów... Po prostu jest cudnie !!! Przytulny cienisty zakątek. A czy masz tam jakieś zadaszenie? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulenko mam na szczęście;) W takich dniach jak np wczoraj to ciężko by było nawet napić się kawy bez daszku;)

      Usuń
  12. Bardzo przytulnie. :) Pozdrawiam

    Zapraszam do odwiedzenia strony
    https://pm-m.pl/272-kwiaty-sztuczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogrodowy zakątek wygląda bardzo ładnie - widać artystyczną duszę - wspaniała porealna - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. I am impressed with the seating corner, the porcelain with the hydrangeas and the flowers themselves. This year I also invested in hydrangeas.
    beautiful!

    หนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się właśnie zastanawiam czy lepiej jest hortensje wsadzać do ziemi czy do donic? czy jakieś warunki są dla nich lepsze?

    OdpowiedzUsuń