Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Moja aranżacja Wielkanocna

Kochani,
Już za kilka dni moje ukochane Święta Zmartwychwstania Pańskiego. 
 Zanim pokażę Wam swoje  mini dekoracje Wielkanocne,  opowiem Wam jeszcze o pewnym miejscu....
Jeszcze jako mała dziewczynka uwielbiałam odwiedzać strychy...:) Tak, zawsze wydawało mi się, że jest tam dużo niesamowitych skarbów :) Wyobrażałam sobie, że znajdują się tam rozmaite stroje, porcelany, dekoracje, biżuterie, zabawki. I poniekąd tak zawsze było. Myślę, że od dzieciństwa miałam w sobie miłość do wyszukiwania jakiś perełek, w różnych postaciach. Teraz od jakiegoś czasu ubolewałam, że nie zawsze mam czas jeździć, szukać i przeglądać używanych wspaniałości, pośród których kryje się tajemnica, historia, kawałek magii :)
 Którego dnia na facebooku, ktoś pokazał mi stronę "WYSPA SKARBÓW" (KLIK).
 Przeglądając zdjęcia, oszalałam widząc najróżniejsze piękności, wyciągnięte jakby z kilku babcinych strychów :) Magia tego miejsca polega na tym, że właściciele codziennie wstawiają ok  40  fotografii innych różności i można je rezerwować, zamawiać i odebrać na miejscu lub poprosić o wysyłkę :)
 Są to i zabawki, meble, sprzęty, dekoracje, starocie..... wszystko czego dusza zapragnie ;)

Miałam okazję odwiedzić te miejsce osobiście. Znajduje się bowiem na Dolnym Śląsku w Chojnowie. Wchodząc do środka, masz wrażenie, że dopłynąłeś do prawdziwej wyspy skarbów :)







Kto nie polubił jeszcze tego miejsca, niech "pędzi":) Bo to jest miejsce, gdzie absolutnie każdy znajdzie coś dla siebie....WYSPA SKARBÓW ( KLIK)

Mnie udało się ostatnio tam upolować na prawdę spore miseczki na zupę. Wykorzystałam je do Wielkanocnej aranżacji :) Są praktyczne, pojemne i fajnie komponują się w naszym domu.













Pozostałe dekoracje Wielkanocne zakupiłam w sklepie
***
Na koniec chciałam Wam Moi Drodzy złożyć życzenia Świąteczne :
Spokoju, radości, nowych sił na kolejne dni. 
A przede wszystkim zdrówka. 

Joasia 

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

14 komentarze:

  1. Jak pięknie ozdobiony stół, bardzo mi się podoba, pastele są cudowne. Całkowicie rozumiem miłość do wynajdowania perełek, szperania, wyobraźnia wtedy tak mocno pracuje! Też uwielbiam ten stan.
    Dziękuję za życzenia, wzajemnie. Niech te Święta spędzone będą w zdrowiu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne aranżacje i jak ja uwielbiam starocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam buszować po takich miejscach, odkrywać rupiecie, a potem dawać im drugie życie.
    Widzę, że znalazłaś i dla siebie perełki, które przystroiły cudownie stół na święta.
    Ja również życzę Tobie i Twoim bliskim pięknych świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowskie "skarby":)! Akurat wspominałam Chojnów kilka dni temu i koleżankę,która tam mieszka:). Niewykluczone,że kiedyś tam zajrzę :)Milutkich Świąt i pysznosci na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wspaniałe, że są takie miejsca !!! Żałuję tylko, że nie mieszkam bliżej, bo chętnie bym pogrzebała w tych skarbach. Pozdrawiam :) Radosnych i zdrowych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne miejsce odkryłas :) Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne... Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje dekoracje są takie piękne, minimalistyczne i bardzo mi się podobają!
    Joasiu, wesołych i pełnych uśmiechu Świąt.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to skarbnica cudownych rzeczy. Piękne miejsce ;). Zdrowych i ciepłych Świąt spędzonych z rodziną życzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu przyjmij życzenia radosnych, wesołych Świąt Wielkanocnych, pokoju ducha, wiary w Boga i w ludzi. Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.
    Dobrych i ciepłych chwil w gronie rodziny i przyjaciół oraz wesołego Alleluja!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnego Świętowania Joasiu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te twoje wielkanocne dekoracje. Choć juz się powoli kończą życzę ciepłych, radosnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, ten domek! Boski ! Z chęcią kupiłabym go córci :) P.S Zapraszam także do mnie, wróciłam po dłużej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajowskie "skarby":)! Akurat wspominałam Chojnów kilka dni temu i koleżankę,która tam mieszka:). Niewykluczone,że kiedyś tam zajrzę :)Milutkich Świąt i pysznosci na stole

    หนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń