Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Candy z duszą:) i zaproszenie

Drogie "podczytywaczki":)
Dostaje od Was bardzo dużo ciepłych słów dotyczących moich amatorskich poczynań na blogu. Z tego miejsca chciałabym podziękować za wszystko i uściskać każdego z osobna. Gdy już mam kryzys i chwilę zwątpienia czy prowadzić te moje zapiski dostaję wtedy wspaniały komentarz, albo e-meil. Podnosicie mnie za każdym razem gdy upadam - a właściwie nie pozwalacie mi nawet upaść, od razu tworzycie miękkie lądowanie;)
***
„Stare rzeczy są lepsze niż nowe, ponieważ mają swoją historię”

Zauważyłam, że w moich postach szczególnie przypadają Wam do gustu perełki, które wyszukuję w miejscach z rzeczami używanymi. Faktycznie można tam znaleźć małe cudeńka. Za co lubię takie sklepy? Wchodząc do nich czuję, jakbym przenosiła się w czasie. Już samo patrzenie na te różności daje mi taki spokój i uśmiech.  Roztacza się wokół nich pewna magia .Te wszystkie skarby mają duszę, wiele widziały w "swoim życiu" i kryją w sobie  tajemnicę. Kupowanie nowych rzeczy nie daję mi nawet połowy takiej radości. 
DLATEGO:
Tym razem postanowiłam zorganizować szczególne Candy ... ponieważ chciałam coś znaleźć w second handach dla Was. Poszukiwania trwały 15 minut , moje oczy są już wyjątkowo wyczulone na takie sprawy. Dostrzegłam urocze cacuszko.

 Tym razem do wygrania :

Cudny Imbryk w błękitne kwiatuszki


i
 4 serwetki w chabry


Zasady mojej zabawy

Wystarczy:
  • zostawić komentarz pod tym postem,
  •  (osoby anonimowe proszę o pozostawienie adresu e-mail w komentarzu)
  •  dołączyć do listy obserwujących mojego bloga ( jeśli jeszcze Cię tam nie ma, będzie mi miło;))
  • umieścić na pasku bocznym swojego bloga  podlinkowanego banera  do candy  (Ci co nie mają bloga, mogą udostępnić zdjęcie z info na facebooku lub innym portalu społ.)

Wiem tylko, że dzbanek przyjechał z Niemiec i jest baaaardzo stary. Nie wiem od kogo... ale już sobie wyobrażam jak najlepsze przyjaciółki spotykały się, organizując podwieczorki i popijały na werandzie z niego pyszną herbatę 50 lat temu;) 


***
Pozostając przy temacie staroci chciałbym zaprosić Was blogerki razem z Aldonką klik do Jeleniej Góry na wyjątkowy JARMARK STAROCI I OSOBLIWOŚCI, który odbędzie się 28-29 września 2013r. 
Jarmark Staroci i Osobliwości organizowany w Jeleniej Górze od 1973 roku, jest jedną z największych tego typu imprez w Polsce, na którą ściągają kolekcjonerzy z całej Europy. Swoje zbiory prezentują na Placu Ratuszowym i wzdłuż urokliwych uliczek Starego Miasta. Można tu kupić zabytkowy samochód, stare meble, broń, cacka ze szkła i porcelany, książki, bibeloty i tysiące innych rzeczy. Zwiedzający i potencjalni kupcy przez dwa dni będą to wszystko oglądać,  targować się, słuchać ciekawych historii, kupować, uzupełniać bądź wymieniać swoje zbiory.


 http://www.jarmarkstaroci.com/strona-glowna



Oczywiście my z aldią arcadią zabieramy na pyszną kawę z ciastkiem i pogaduchy:) 
Nie może Was zabraknąć takich skarby, jakie tam są - nigdzie nie znajdziecie :) 
Kto chętny?:)

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

82 komentarze:

  1. jako pierwsza zgłaszam się do zabawy bo dzbanek z miejsca podbił moje serce :)
    baner już wklejony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, kocham starocie, targi starocie i tak jak piszesz rzeczy "z duszą":))). Przycupnę w kolejce po imbryczek i serwetki, bo są totalnie i przecudnie w moim stylu:)
    ślę buziaków moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy mogę, ale muszę się zapisać :)) Serwetki były w komplecie czy tak świetnie dobrane? Bo super pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrałam w innym second-hendzie;)

      Usuń
    2. Ojej to rzeczywiście masz oko! Pięknie dobrałaś! :*

      Usuń
  4. Joasiu dzbanuszek jest przepiękny, od razu mi się spodobał także zgłaszam się z wielką chęcią do zabawy:) zaraz spełnię wszystkie kryteria potrzebne do wzięcia udziału w candy.
    Normalnie tak ładnie zareklamowałaś ten jarmark staroci, że pomyślę, pomyślę nad wpadnięciem:)
    Uściski ode mnie:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym mogła nigdy nie opuściła bym żadnego takiego targu staroci :)Pewnie wtedy wszystkie oszczędności by znikły ale ile miała bym "rzeczy z duszą"...
    Staję skromnie po to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wybiorę się na ten targ 28.09 w moje urodzinki hmmm,
    może wynajdę coś magicznego do swojego mieszkanka...
    Uściski ode mnie(Izabella Drabowicz).
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie skręcie z tym targiem staroci!!! Buuu... chyba wyśle siostrę na polowanie:) fajnie macie...
    A na candy to ja bardzo chętnie:))) Śliczny dzbanuszek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością przeczytałam, to było jak spokojna, refleksyjna opowieść ... podpisuję się oboma rękami :-)
    Imbryk jest czarowny, na pewno kryje w sobie wiele historii ...
    Staję w kolejce
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejka po imbryczek pewnie będzie długa więc już zajmuję miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm, do Jeleniej z Wałbrzycha nie jest daleko, kto wie, może bym się wybrała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkasz tak blisko ?:)nie no to musisz byc koniecznie;)

      Usuń
  11. na candy oczywiście się zapisuje, uwielbiam rzeczy z historią, faktycznie szybko Ci się udało go znaleźć, MASZ DAR :)

    uwielbiam targi!!!

    przesyłam pioseneczkę, która własnie słucham podczytując Twojego posta
    http://www.youtube.com/watch?v=7O1dbJdP6Ug

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudny jarmark!! ja się niestety nie wybiorę, ale życzę udanych łowów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się szykuje polowanie ... zazdroszczę Wam troszkę :)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że staję w kolejce po ten piękny imbryk - jej jak ja uwielbiam takie porcelanowe cuda, już oczami wyobraźni widzę go u siebie ach ....
    Zazdroszczę Wam tego jarmarku, już widzę cudowną porcelanę!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Posza byma na ten targ ,
    Cudowny dzbanek w moich ulubionych niebieskościach i oststnio u mnie duz porcelany , zapisuję sie z wielka przyjemnościa , I zapraszam do siebie , możę się cos spodoba ,,

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki niesamowity imbryczek!
    Oczywiście zgłaszam chęć udziału: banerek jest już obecny na moim blogu lareinederetro.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, dziękuję za wizytę u mnie! Zostaje u Ciebie na dłużej i na candy chętnie sie zapiszę bo uwielbiam imbryczki. Mam ich całą kolekcję.
    Do Zielonej Góry bym sie wybrała ale zbyt daleko. Byłam 2 lata temu, pobuszowałam w starociach i wróciłam z lustrem:)
    pozdrawoam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jarmark Ewuniu w JELENIEJ GÓRZE:)

      Usuń
    2. o widzisz, myślałam o Jeleniej a napisałam Zielonej, bo w tym roku byłam w Zielonej Górze hi, hi jakoś mnie ciągnie w tamten rejon :)

      Usuń
  18. Dzbanuszek love :) Jejku akurat mam zjazd na uczelni i jarmark mnie ominie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham starocie a do Jeleniej Góry nie mam daleko zobaczę jak tylko z funduszami bo ja to lubię dużo kupować zostaję na dłużej u ciebie oraz zapraszam do mnie jestem pechowcem ale i tak staję w kolejce bo dzbanek i te serwetki to takie w moim stylu ciepło pozdrawiam Maria banerek zaraz wklejam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też uwielbiam bazary używanych rzeczy.... :)
    Staję grzecznie w kolejeczkę, bo biel i wszelkie odcienie niebieskiego to moje ulubione kolorki...
    Banerek wklejam u mnie:
    voncologne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na takich jarmarkach zawsze można znaleźć coś ciekawego.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. A i bym zapomniała, ustawiam się w kolejce po dzbanek :-)

      Usuń
  23. Witam! czytam, czytam, czytam, jestem pod ogromnym wrażeniem bloga. A dzbanek idealny .. przecudny. Pozdrawiam mocno.
    Katarzyna ze świętokrzyskiego:)

    kawa30@o2.pl
    kontakt na fb: Katarzyna Wężykowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy dobrze wpisałam tego posta..:(:(Pani Joasiu...

      Usuń
    2. Dobrze Kasieńko :):):) Dziękuję i ściskam

      Usuń
  24. Szkoda, że do Jeleniej mam tak daleko. Kocham takie targi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak cudownie, że tu trafiłam z bloga moich znajomych :-), cudownie tu u Ciebie, rozgoszczę się więc i poczytam, a i do grona o rewelacyjny- romatyczny koplecik przystąpie :-)
    serdecznie pozdrawiam

    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś wspaniała, że takie cuda chcesz komuś podarować! Oczywiście chciałabym być tą osobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej. uwielbiam dzbanki- mam nadzieję,że będzie mój :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie. banerek już jest:
    http://shekoku.blogspot.com/2013_09_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko bym oddała, żeby znaleźć się na tym jarmarku, niestety to i tak nie pomoże, zazdroszczę Wam Kobiety!!! Ja też kocham rzeczy, które znajduję za grosik, po prostu uwielbiam buszować po takich targach i zawsze coś znajdę :) Uwielbiam ten dreszczyk emocji :) I oczywiście na imbryczek i serwetki się zapisuję. Bardzo w moim stylu.
    Pozdrawiam!!!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że mieszkam zbyt daleko od miejscowości, w której będzie ten jarmark. Imbryk i serwetki wyglądają tak jakby były w komplecie. Ustawiam się po nie w kolejce do losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką przyjemnością przyłączę się do zabawy:)starocie- unikam bo zawsze wracam obładowana,a dom coraz ciaśniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczy dzbanuszek, a serwetki idealnie pasują do niego:)
    Chętnie wybrałabym się na ten targ staroci, ale za daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też chciałabym wziąć udział w zabawie, pozdrawiam,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Starocie i pobyty w takich miejscach to dla mnie cudowny odpoczynek. Podobnie jak Ty przenoszę się w czasie i podobnie jak Ty układam historie do " zdobytych" przedmiotów! Szkoda, że do Jeleniej Góry z Małopolski jest taki "kawałeczek", bo chętnie bym tam przybyła...
    Zapisz mnie proszę na Twoje candy, a ja zapraszam Cię na swoje, które trwa do jutra na http://5porroku.blogspot.com/
    Oczywiście, że będę u Ciebie bywać, bo uwielbiam takie klimaty!
    Życzę wszystkim szczęścia, choć sama chciałabym wygrać, ale umiem się też cieszyć radością innych:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prze piękne. W życiu nic nie wygrałam, wezmę udział. Pełna wiary. Dodaje do obserwatorów. Pokochałam ten cudowny zestaw:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie coś można znaleźć w second handach? O rany, zacznę poszukiwania. Cudowne, piękne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fabulous-christmas.blogspot.com/
      zapomniałam - mój blog :)

      Usuń
  36. przepiękny, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak mogłam do tej pory nie zauważyc takiego candy ???? oczywiście zapisuje sie, bo dzbanuszek przepiekny !!!

    Zazdroszcze takiego targu :)

    pozdrawiam
    Aga

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Targi staroci, carboot sale, second handy lub po prostu ciucholandy nie tylko z ubraniami to miejsca które wprost uwielbiam i do których lgnę za każdym razem, gdy tylko mam okazję znaleźć się w miejscu gdzie są organizowane lub gdzie sie mieszczą. Poszukuję w nich wszystkiego co nie jest związane z sieciówkami i masz rację, w takich miejscach jest dusza, tajemnica a nie banał i powszechność w ikeiowskim stylu.
    Może i z tego dzbanka piły herbatę jakieś osoby 50 lat temu. Nie ważne czy było to w Niemczech, Francji czy Norwegii - ważne jest aby trafił do osoby, która podtrzyma jego byt i z zachwytem będzie w nim parzyć herbatę :)
    A serwetki ozdobią stół przy ceremonii picia porannej kawy :)

    Szkoda, że nie dam rady przyjechać na Targ Staroci, na samą myśl już mnie skręca...

    Z ogromną przyjemnością zapisuję sie na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam targi staroci :) Zawsze coś wpadnie mi w oko :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hmmm... Jedyna myśl, która nasuwa mi się po obejrzeniu tych zdjęć, to: dlaczego te serwetki są tak okropnie wygniecione?...

    OdpowiedzUsuń
  41. biorę udział
    obserwuję jako bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1419010674986474

    OdpowiedzUsuń
  42. biorę udział
    obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/163997730472237

    OdpowiedzUsuń
  43. biorę udział
    obserwuje jako Joanna Walczyk
    JoannaWalczyk@interia.eu
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/joanna.walczyk.5/posts/651980441492319

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście bierzemy z siostrą udzial . :D
    ten błękit musi byc nasz :D
    cudoowne :)

    Pozdrowienia dla Czarunia i wujka Pawła ; )
    Wika :*

    kadiulek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się po to cudo :)
    obserwuję jako agnieszkazg, agoooooosia@gmail.com
    bloga nie mam, więc udostępniłam na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10201486364114468

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię takie starocie to chętnie go przygarnę:)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie można przejść obojętnie nad takim cacuszkiem, tym bardziej że uwielbiam starocie.Ustawiam się więc w kolejce licząc na łut szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny ten dzbanek! u nas nie ma takich cudeniek w sh.
    stoję w kolejce
    kwolny@crux.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejuuuuuuuuuuuuuuuu..... Mam nadzieję, że będę miała okazję delektować się herbatką z tego czajniczka. Trzymam za siebie kciuki :) Agnieszka (zetaga@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  50. o jacie kręcę...ja tez staję w kolejce po cuda..

    OdpowiedzUsuń
  51. This Web Site is really a walk-through for all of the info you wanted about this and didn’t know who to ask. Glimpse here, and you’ll definitely discover it.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała! Oczywiście serdecznie zapraszam do mnie : www.coral-amour.blogspot.com :) znajdziesz tu również swój baner :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  53. oczywiscie z miła checią zapisuje sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Trafiłam tu przypadkiem i z przyjemnością zostanę na dłużej :-) Piękne te Twoje czary! A zestawik, jaki przygotowałaś, baaardzo kuszący ;-)
    Wstawiam baner na http://otomojabajka.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Starocie ? Lubię , nawet takie nadszarpnięte , bo mają duszę :) Trafiłam przypadkiem, więc może równiez przez przypadek trafią do mnie te cacuszka :) Pozdrawiam !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  56. Ależ piękne candy,nie wiedziałam,że organizujesz,choć widzę sporo moich koleżanek:)Jeśli pozwolisz ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  57. alez cudeńko:)))a serwetczki idealne do kompletu;))z chęcia biorę udział w zabawie:)pozdrawiam cieplo,a przy okazji zapraszam na moje candy do 15.10

    OdpowiedzUsuń
  58. Cuda! Uwielbiam takie śliczne starocie, sama lubię pogrzebać w takich miejscach ;o) zapisuję się ochoczo ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się w kolejkę po ten cudowny komplecik ;) Banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/
    Obserwatorem jestem już jakiś czas- pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest niesamowity... Oczywiście i ja staję w tej długiej kolejce...

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako: Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko i życzę dalszego sokolego oka hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się :)
    obserwuje i dodałam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczny komplecik, więc grzecznie ustawiam się w kolejce ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny imbryczek idealnie pasowałby do mojej nowo powstającej kuchni z akcentami niebieskimi. Banerek umieszczony na moim blogu, więc zapraszam w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Komplet idealny. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie wiem czy zdążyłam ale jeśli tak to zapisuję się z przyjemnością :) Cudny komplecik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dzbanek jest cudny i pasowałby do mojego kompletu filiżanek w niebieskie pawie :).

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Przepiękny komplecik nam przygotowałaś:) Jestem pod wrażeniem tego uroczego dzbanuszka:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  68. O jejku, ale cudo...ale cuda! Pazdziernik to moj szczesliwy miesiac i juz wygralam jedno Candy w tym miesiacu, nie chcialabym byc pazerna, ale na takie cacko chetnie sie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Och alez wspanialosci rozdajesz,zglaszam sie i ja,jak mozna oczywiscie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń