Blog o miłości do urządzania własnego gniazdka... o miłości do shabby chic i do rzeczy pięknych...

Konkurs na zimne dni... ;)

Witam Was  już zimowo...
ale bardzo ciepło :)
To niesamowite, że dziś poleciały pierwsze płatki śniegu... wielkimi krokami zbliża się do nas prawdziwa zima i święta, które uwielbiam. 

 "Całą noc padał śnieg
Białym puchem obsypał dom
Garścią srebrnych marzeń
Zimne szyby zamienił w pejzaże
Nagle zmienił się świat
Szczyty drzew jak gwiazdki lśnią
Każdą barwą tęczy
Wśród srebrzystych iskierek tysięcy
Zimowo, świątecznie
Cudownie jak w śnieżnym gaju
Tak cicho, bajecznie
Dzwonki nam w sercach grają(...)"


Pozostając w tym temacie chciałam Was porwać do tej bajkowej, białej rzeczywistości....
 zapraszając na szczególny konkurs, który powstał przy mojej współpracy 
z cudownym sklepem 
WONDER HOME klik


Temat przewodni konkursu brzmi :
"JAK TWORZĘ KLIMAT ZIMOWY lub ŚWIĄTECZNY W SWOIM DOMU"

W związku z tym, że większość z nas, w tym również mnie, ogarnia pomalutku szaleństwo ozdabiania domu zimowo, świątecznie, przytulnie, norwesko... szyjecie, tworzycie, dokupujecie, wieszacie, wycinacie, doklejacie,dekorujecie.... - chcemy abyście się tym z nami podzielili :)
Temat jest szeroki, także każda coś znajdzie u siebie do sfotografowania :)


ZASADY KONKURSU :

-zrobienie jednego zdjęcia w domu związanego z tematem i przesłanie mailem na adres: Magdalena@wonderhome.pl

-zostawienie komentarza na blogu 

- polubienie fanpage'a Wonder Home (dotyczy osób, które mają profil na FB)

 https://www.facebook.com/WonderHomePL

- dołączenie do grona obserwatorów na blogu Uwielbiam czarować (odnosi się do osób, których tam jeszcze nie ma)

-umieszczenie podlinkowanego banera  do candy u siebie


Uwaga,
 osoby, które nie mają bloga, także mogą wziąć udział w konkursie udostępniając informacje o konkursie na swoim portalu społecznościowym (lub na portalu swojego znajomego, jeśli swojego się nie ma) i wtedy w komentarzu należy podać link, gdzie została umieszczona informacja.

W konkursie mogą brać udział osoby z zagranicy, ale wysyłka nagród odbywa się wyłącznie na terenie kraju (rodzina, znajomi).

 Nagrody powędrują do osób, które spełniają wszystkie warunki konkursu i ich dekoracje zostaną ocenione najwyżej. Zwycięzcy zostaną wyłonieni według uznania.

Każdy uczestnik, który wyśle zdjęcie, wyraża zgodę na publikację tego zdjęcia w galerii pokonkursowej na fanpage’u Wonder Home. 

Wyłonimy 3 zwycięzców:)

 NAGRODY:)

 Główna :
  1x Urocza poduszka marki Green Gate, kolekcja w urocze białe gwiazdki - Star Mauve

Pozostałe: 

DWA ZESTAWY
 Uroczy termometr marki Green Gate wykonany został z metalu.

Wspaniałe foremki 
W puszce znajduje się pięć foremek -  każda z nich ma  inną wielkość, ale wszystkie są okrągłe. Foremki mają gładkie i karbowane zakończenie dzięki czemu można używać ich do wykrawania ciast, pierników czy pierogów.

DO ZABAWY MOŻNA ZAPISAĆ SIĘ OD RAZU, KOMENTUJĄC POST, A ZDJĘCIE DOSYŁAJĄC W CZASIE nie przekraczając terminu 6.12:)!!!

Udostępnij poprzez:

Pogaduchy

47 komentarze:

  1. Joasiu z wielką chęcią wezmę udział w Waszym konkursie:):) Już w głowie rodzą mi się pomysły jak bym mogła uchwycić moją zimowo-świąteczną chwilę:):) Rewelacyjny pomysł z tym tematem, teraz u większości z nas zaczynają się powolutku przygotowania do świąt, no i że akurat dziś spadł śnieg:):) Zapisuję się więc, a zdjęcie nadeślę niebawem:):)
    Ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!***********
    Wchodzę w to!
    No, a teraz mam nad czym myśleć:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wierszyk wyszukałaś :))
    świetny i ciekawy konkurs :))
    co prawda, konkurencja pewnie będzie duża, więc małe mam szanse, ale na pewno odwiedzę promowany przez Ciebie sklep.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs bardzo ciekawy :-)
    Już myślę nad dekoracjami :-)
    ściskam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nareszcie dotarlam do Ciebie :) Oczywiscie ze biore udzial w zabawie i juz obmyslam jakie wyslac zdjecie.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  6. HA!! Konkurs jak znalazł - wpadł w momencie, kiedy powiesiłam pierwszy wianek u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spać nie mogłam przez te myślenie...;)

    Serdeczności ślę i oczywiście, skusiłam się.......z czystej miłości....:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG te gwiazdki są prześliczne! Ale by mi pasowały ;) Dziękuję za zaproszenie. Ostatnio nie mam czasu na zabawy ale tego absolutnie nie mogę przegapić! Postaram się wziąć udział! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny konkurs, teraz trzeba pomyśleć i zacząć działać :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny konkurs...tylko nie mogę się zdecydować,które zdjęcie mam wysłać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana rewelacyjny konkurs:) Mam jakieś pierwsze dekoracje za sobą choć te typowo świąteczne będę robić po Mikołajkach. Zatem biorę udział w zabawie i zaraz wyślę zdjęcie:) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem ćzy wezmę udział ,bo konkurencja pewnie będzie wielgachna.ale banerek z chęcią u siebie zamieszczę :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się - zdjęcie wkrótce

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana dotarłam;)))zapisuję się z miłą chęcią,nagrody wspaniałe;)
    zdjęcie wkrótce podeślę;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj! Mam nadzieję, że zrobiłam wszystko. Baner i link u mnie w zakładce GIVE AWAY. Będzie również w poście. Zdjęcie wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzą mi się takie formenki więc chyba wezmę udział w tej zabawie. Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  17. dzieki za zaproszenie. z przyjemnoscia wezmę udział :D wszystko dopełnione, zostało mi wysłac zdjecie mailem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Joasiu :))
    dziękuje za zaproszenie :))
    gdy tylko coś wykombinuję świątecznego to na pewno się zgłoszę do zabawy :))
    bo poducha mnie kusi, oj kusi ;)))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. witaj
    Świetny konkurs, już siadam i wypełniam wszystkie warunki.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się pomysł na konkurs,zmobilizuje mnie i będę mogła zrobić dekorację przed 6.Stawiam na kuchnię i moje nowe pomysły:)Może się spodobają.Pozdrawiam serdecznie i nieśmiało zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć:D Może i my się do 6.12 wyrobimy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nagrody aż się proszą aby wziąć udział w konkursie a domek czeka na przystrojenie zwłaszcza stół, który muszę na tę okazję "ubrać" wcześniej;)

    a.spychalska

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłączam się do zabawy i zaraz podsyłam foteczkę:-)
    Asieńko dzięki wiesz za co ;-)))))
    http://otulenibiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tam pazerna nie jestem - marzy mi sie od dawna termometr green gate a ze synek stale pyta ile stopni jest na dworze to tym razem Was zaskocze i podesle zdjecia pracy ozdoby swiatecznej zrobionej przez 6latka. niech on probuje zdobyc dla nas ten termometr :)

    pozdrawiam i zaraz podsylam maila

    OdpowiedzUsuń
  25. Matko, jakie piękne nagrody! Zdjęcia nie najlepszej jakości mam, ale i tak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie, że będę, tylko myślę nad zdjęciami. Nagrody super !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nagrody super! Dzięki za zaproszenie, choć nie wiem, czy mam jakiekolwiek szanse....Ale spróbuję! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Asiu, właśnie wysłałam zdjęcie :) Obserwuję Wonder Home na FB jako Aga P., zdjęcie linkuję u siebie na gu-tworzy.blogspot.com Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też się zgłaszam i zdjęcie wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chętnie wezmę udział w zabawie :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Z wielka chęcią biorę udział w zabawie!! Banerek u mnie na blogu!
    Pozdrawiam ciepło
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tez bardzo chetnie, tylko mam problemy decyzyjne, bo u mnie od wczoraj adwentowe posty ze światecznymi dekoracjami i nie wiem, które zdjęcie wybrać:)
    W każdym razie banerek zamieszczam i zaraz sprawę przemyślę:)
    Uściski
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubić na FB nie moge niestety bo nie mam własnego profilu, ale obserwuję Twojego bloga od dawna:)

      Usuń
  33. ojej jaki świetny konkurs:)))))))
    oczywiście z ogromną chęcią wezmę udział w zabawie i zaraz wyślę zdjęcie mojego adwentowego zimowo-świątecznego kalendarza:)))
    buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
  34. Asiu, zdążyłam:) Wysłałam zdjecie, baner z linkiem również umieściłam u siebie. Dziękuje Ci kochana, pozdrawiam serdecznie. No i oczywiście reflektuję na odział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. To będzie mój pierwszy blogowy konkurs, w którym biorę udział :) Uwielbiam ten świąteczny czas i również rozpoczęłam już przystrajanie mieszkania. Mam taką cichutką nadzieję, że ten mój pierwszy konkurs okaże się szczęśliwym :) pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  36. To będzie mój pierwszy blogowy konkurs, w którym biorę udział :) Uwielbiam ten świąteczny czas i również rozpoczęłam już przystrajanie mieszkania. Mam taką cichutką nadzieję, że ten mój pierwszy konkurs okaże się szczęśliwym :) pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  37. Prawie w ostatniej chwili, ale warto spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Nagrody warte gry, więc gram i czekam, zdjęcie wysłane:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ufff, chyba udało mi się zdążyć:) Mail wysłany, tylko jeszcze muszę znaleźć sposób na banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Komplet warunków spełniony. Na ostatnią chwilę wszystko, bo ja ostatnio okrutnie zalatana, wybaczcie. Miłych przygotowań świątecznych życząc pozdrawiam serdecznie! COTTONI

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem ,czy się załapałam .. bo 3 h po północy :-((
    Udostępniam wszystko na FB bo bloger wariuje ..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. To ja oczywiście też się zapisuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdążę się jeszcze zapisać??? Mam nadzieję... maila już wysyłam!

    OdpowiedzUsuń